שימוש חכם בבינה מלאכותית למבצעי בלאק פריידיי
לכבוד הבלאק פריידיי, סוזוקי הציגה פרסומת חדשנית המבוססת על תוצאות וידאו משעשעות שנוצרו באמצעות בינה מלאכותית. הפרסומת, שפותחה על ידי סוכנות הקריאייטיב ATime&Place, נבנתה תוך שלושה ימים בלבד והפכה לשיחת היום בזכות השימוש ביצירתיות אנושית וטכנולוגיה מתקדמת.
במרכז הסרטון, הממחיש את תגובת הציבור למבצעי סוזוקי, נראים אנשים מגיבים בהתלהבות קיצונית ואף כאוטית למחירי המבצעים. הטון המשעשע והקליל נועד לא רק לשעשע את הצופים אלא גם לרמוז על ההתלהבות הפוטנציאלית מהמכירות – מסר שמשתלב בצורה מושלמת עם הרוח של בלאק פריידיי.
בינה מלאכותית וקריאייטיב אנושי – שילוב מנצח
הפרסומת היא דוגמה מעולה לשימוש בבינה מלאכותית ככלי עזר להפקה מהירה וזולה של תכני וידאו, אך בו בזמן מדגישה את החשיבות של קריאייטיב אנושי בתהליך. סוזוקי השתמשה בבינה מלאכותית ליצירת הסרטון והמוזיקה, אך גם שילבה רעיונות אנושיים כדי לייצר תסריט משעשע וקשור לטרנדים עכשוויים.

מנהל הקריאייטיב הראשי של ATime&Place, מאט לוסון, הסביר כי הבינה המלאכותית איפשרה ליצור סרטון במהירות שיא ובאיכות גבוהה. "Ai עוזרת מאוד בשלב הזה, במיוחד כשרוצים לשלב בין רעיונות אבסורדיים לתוצאות מציאותיות," ציין לוסון.
תגובות חזקות ומשמעות למותגים
בנוסף לפרסומת הזו, סוזוקי יצרה לאחרונה סדרת קמפיינים שמדגישים את הערך הכלכלי של רכישת מכוניותיה, כולל "מדד סוזוקי" שמדגים כיצד רכבי החברה זולים יותר פר קילוגרם מירקות אורגניים או פירות ים. החיבור בין קריאייטיב טכנולוגי לבין קריאייטיב מסורתי פותח דלת למותגים נוספים לחקור את היכולת של בינה מלאכותית לחדש ולהביא רעיונות מרעננים לקמפיינים שלהם.
סיכום ותחזית לעתיד
פרסומת הבלאק פריידיי של סוזוקי מדגימה את הכוח של שילוב טכנולוגיות בינה מלאכותית בעולמות השיווק והפרסום. היא לא רק מדגישה את המותג אלא גם מצליחה להתחבר לקהל באמצעות הומור ורלוונטיות. בעתיד, ככל שהבינה המלאכותית תשתפר, צפוי שנראה יותר קמפיינים המשתמשים בטכנולוגיה זו לא רק להפחתת עלויות, אלא גם להגברת היצירתיות והמעורבות.
כמה מילים על הפרסומת ai של חברת הפינטק הישראלית eToro?