כשאני כותב על רותם, אני רואה בו אדם שהקריירה שלו היא דוגמה לאיך אפשר לשלב בין מסורת התקשורת לבין החדשנות של העולם הדיגיטלי. מתחיל ככתב ספורט בערוץ 13 וכמקים מדור הספורט של Ynet, רותם עבר בין כלי תקשורת מרכזיים כמו "ישראל היום", לפני שעבר לעולם הדוברות כמוביל התקשורת של הפועל תל אביב. זה השלב שבו הוא ביסס את עצמו כמי שמבין לעומק את שני צידי התקשורת – עיתונות ודוברות.
רותם מביא יצירתיות וחשיבה שיווקית לכל פרויקט שהוא נוגע בו. כמי שניהל קמפיינים דיגיטליים עבור חברות כמו יאנגו ישראל וסיסקו, הוא מצליח לשלב בין הבנה עמוקה של תקשורת מסורתית לבין הכלים המתקדמים ביותר בשיווק דיגיטלי. החזון שלו מתמקד בשילוב בינה מלאכותית בתהליכי עבודה, והוא פיתח שיטת "ת.ק.פ" המאפשרת ללקוחותיו לייעל תהליכים וליצור תוכן מדויק יותר.
אבל מעבר לכלים הטכנולוגיים, מה שבאמת מדליק אצלי את העניין ברותם הוא השילוב שלו בין ניתוח נתונים עמוק לבין קריאייטיביות ייחודית. הוא יודע איך לקחת נתונים ולהפוך אותם לסיפור, להשתמש בקריינות וביכולות AI כדי לשפר תכנים דיגיטליים בצורה שלא נשמעה בעבר – וזה משהו שאני מוצא בו השראה רבה.
'רותם העביר סדנת בינה מלאכותית בבית הספר בו לומדים ילדיי, והצליח להלהיב אותם ולטעת בהם תחושת מסוגלות להצליח ביצירת כל תוצר שיירצו. גישתו האינטואיטיבית לשימוש ולהבנת המודלים סייעה רבות להנגשת המידע בצורה פרקטית ומובנת, עם טיפים מועילים במיוחד. כמומחה לחדשנו'
'רותם העביר לנו הרצאה מרתקת ו"פתח" לכולנו את התיאבון להעמיק ולחקור את הכלים והפלטפורמות, ולנצל את היתרונות שבכל מודל לטובת תהליכי העבודה שלנו. הסדנה הייתה מאוד פרקטית בזכות הפרסונליזציה וההתאמות שרותם עשה בעבודת ההכנה, מתוך הכרות עמוקה עם התהליכים, האתגרים'
עיתונאי ואיש תקשורת ויחסי ציבור לשעבר ובעל רקע עשיר בעיתונות, דוברות ושיווק דיגיטלי. הקריירה שלו החלה ככתב ספורט בערוץ 13 (אז – 10) ,לאחר מכן היה ממקימי מדור הספורט של Ynet.
ובהמשך עבר ל"ישראל היום". בשנת 2015 עזב את הצד של העיתונות והתמנה לדובר הפועל תל אביב בכדורגל, תפקיד שמילא במשך 6 שנים. לאחר מכן רותם היה שותף במשרד יחסי הציבור דני לוי תקשורת, ומאוחר יותר ניהל את הרשתות החברתיות של גופים מובילים כמו יאנגו ישראל, ההסתדרות הרפואית, סיסקו ופאפאיה גיימינג. בנוסף לשילוב עולמות התקשורת המסורתית והדיגיטלית, רותם משלב יצירתיות, קראייטיב וכתיבה שיווקית. עולם ההשראות הרחב שלו בא לידי ביטוי בכל מפגש, קורס או הרצאה שהוא מעביר, תוך שאיפה להפיק את המיטב בעזרת הכלים של בינה מלאכותית וניתוח דאטה, וכך להביא תוצאות משמעותיות ללקוחותיו.
מתמחה בשילוב טכנולוגיות בינה מלאכותית ליצירת תהליכי עבודה מותאמים אישית לצרכי הלקוח, תוך שימוש בשיטת "ת.ק.פ" (תיאור.קונטקסט.פרומפט). את השיטה פיתחתי בשנה שעברה והיא מתמקדת בתהליך RLHF אותו אני מפשט באמצעות אנלוגיות מעולמות ה-HR והכשרת העובדים, עד ליצירה וניסוח של פרומפטים עשירים בקונטקסט רלוונטי המובילים לתוצרים מקצועיים ואיכותיים, ומסייעת ללקוחות לפתח פתרונות מותאמים ולשפר את תהליכי העבודה שלהם.
בנוסף, אני מביא לידי ביטוי את היצירתיות והקריאייטיב שצברתי בעשור וחצי האחרונים מתוקף עבודתי בצמוד למפרסמות הגדולות במשק, ובתכנון האסטרטגיה השיווקית של הגופים הגדולים. הניסיון השיווקי והדוברותי מסייע לי להעדיר ולהעניק טיפים מועילים ל"תיבול" והכנסת אלמנטים מקוריים ומלאי משמעות לתוך כל תוצר.
הניסיון בעולם השיווק והרמפיינים הדיגיטליים הפך אותי גם למומחה לניתוח אקסלים ו-Data Visualizations, יצירת גרפים בעלי ערך, שיכולים לספר סיפור שלא תמיד רואים מתוך הקריאטייב. הסקמת מסקנות וניטור דאטה , יצירת A/B testing בקלות ומהירות תוך שילוב ה-AI גם בתהליך החשיבה וגם בתהליך היצירתי.
בנוסף לכך, רותם מתמחה בהתאמת קולות בעברית, הפחתת המבטא האמריקני בקריינות ושירים הנוצרים בפלטפורמת SUNO, ושיפור ההגייה לתכנים בעברית בצורה מדויקת. השיטה שהוא פיתח מאפשרת ליצור קריינות מדויקת לסרטונים מקצועיים ותכנים שיווקיים בצורה שלא נשמעה בעבר.