הדור הבא של וידאו בינה מלאכותית
בעולם שבו היצירתיות הופכת לדיגיטלית יותר מתמיד, Pika Labs מביאה חידוש פורץ דרך עם דגם הווידאו החדש שלה, Pika 2.0. הדגם נועד לשנות את הדרך שבה משתמשים, יוצרי תוכן ומותגים יוצרים וידאו על ידי שילוב טכנולוגיות מתקדמות ליצירת חוויה מותאמת אישית וחדשנית. עם היכולת להעלות תמונות אישיות כ"מרכיבי סצנה", הדגם החדש מאפשר יצירת וידאו שמרגיש אישי, ייחודי ומקצועי.
מתן כהן גרומי, מייסד ומנהל קריאייטיב ראשי בפיקה, מדגים את היכולות החדשות:
חברת פיקה, הממוקמת בפאלו אלטו, כבר נחשבת למובילה בתחום יצירת הווידאו בבינה מלאכותית. דגם זה מהווה תגובה ישירה לתחרות ההולכת וגוברת בשוק, במיוחד מול דגם ה-Sora של OpenAI, המדורג כעת במקום הראשון בתחום.
היכולות המתקדמות של Pika 2.0
החידוש המרכזי של Pika 2.0 הוא תכונת "מרכיבי הסצנה". פיצ'ר זה מאפשר למשתמשים להעלות תמונות של דמויות, חפצים וסביבות, והמערכת משלבת אותם בצורה חלקה לתוך וידאו יצירתי. היכולת של המודל להבין את תפקידו של כל מרכיב ולהשתמש בו בהקשר מתאים הופכת את התהליך לקל, מרגש ומדויק.
ה״מרכיבים״ בסרטון הבא: תמונה שלי, תמונה של אסד ופרומפט טקסט המתאר את הסצנה
מעבר לכך, Pika 2.0 מצטיינת ברמת הדיוק הגבוהה שלה בהתאמה לטקסט. הדגם יודע לפרש הוראות מורכבות ולתרגם אותן לסרטונים מבלי לפספס פרטים חשובים. המערכת אף מתגאה ביכולת הדמיה מתקדמת, המאפשרת יצירת תנועה טבעית ומציאותית.
תחרות ישירה מול OpenAI
בעוד OpenAI השקיעה כמעט שנה בפיתוח Sora, פיקה פיתחה שני דגמים תוך זמן קצר יותר, מה שממחיש את היכולות והדינמיות של צוות קטן אך יעיל. עם למעלה מ-11 מיליון משתמשים, Pika הפכה לאחת מהפלטפורמות הבולטות ביותר בתחום יצירת תוכן וידאו מונע בינה מלאכותית.
סרטון הדגמה של פיקה עם המרכיבים:
משתמשים פרטיים ומותגים מובילים
Pika 2.0 מתמקדת לא רק ביצירת סרטונים חברתיים כיפיים, אלא גם ביצירת תוכן שיווקי איכותי למותגים מובילים. עם תכונות כמו "Squish It", "Melt It" ו-"Explode It", המודל החדש מצליח למשוך קהל רחב של יוצרי תוכן פרטיים וגם מותגים גדולים כמו Balenciaga, Fenty ו-Vogue.
עתיד היצירתיות הדיגיטלית
Pika 2.0 מסמנת את תחילתו של עידן חדש בתוכן וידאו מבוסס בינה מלאכותית. עם שילוב מתקדם של טכנולוגיה, פשטות ושימושיות, הפלטפורמה נועדה לשנות את כללי המשחק ולפתוח אפשרויות חדשות ליצירתיות דיגיטלית לכל משתמש, ממקצוענים ועד לחובבים. העתיד כבר כאן, והוא קורא לכם להיות חלק ממנו.