כשאני חושב על אורי בז'רנו, ברור שהוא לא רק איש פרסום – הוא אמן דיגיטלי שהצליח להפוך את הפוסטים הוויראליים לאומנות של ממש. עם למעלה מ-15 שנות ניסיון, הוא לא עוד שחקן בשדה הדיגיטל, אלא השחקן שמכתיב את הכללים. שיתוף הפעולה שלו עם "ארץ נהדרת" רק מחזק את המעמד שלו, כאילו היה מדובר בסיטקום שבו עולם הפרסום פוגש את הבידור החד והמדויק ביותר בישראל.
אבל מה שבאמת גרם לאורי לפרוץ לתודעה בצורה עוצמתית הוא אותו פוסט בלתי נשכח עם דמויות הבורקס בסגנון פיקסאר. המהלך הזה הותיר את כולם תוהים איך ז'אקו אייזנברג הפך לדמות אנימציה, והצליח למשוך את תשומת הלב של כולם – מהרשתות החברתיות ועד המדיה המרכזית. זה לא היה רק פוסט ויראלי, אלא רגע שבו אומנות דיגיטלית ו-AI נפגשו בפרסום, ואורי, כרגיל, נמצא בחזית החדשנות.
'Ori Bejerano'
לאורי בז'רנו ניסיון של מעל 15 שנים כאיש דיגיטל במשרדי הפרסום המובילים בישראל, הוא זכה לחשיפה תקשורתית נרחבת, כולל שיתוף פעולה מוצלח עם התוכנית הפופולרית "ארץ נהדרת".
אחת מיצירותיו הבולטות היא פוסט ויראלי המציג דמויות מסרטי הבורקס המפורסמים כדמויות פיקסאר. פוסט זה היה הראשון בישראל שזכה לחשיפה משמעותית בתקשורת המיינסטרים, כולל טלוויזיה, רדיו ועיתונות כתובה. הוא צבר במהירות מיליוני צפיות ואלפי שיתופים ברשתות החברתיות.
כמומחה לשיווק דיגיטלי ואמן AI, אורי זכה להכרה משמעותית בתעשיית התוכן בזכות עבודתו החדשנית והיצירתית. הוא ידוע במיוחד ביכולתו לשלב בין טכנולוגיה לאמנות, יוצר תוכן ייחודי ומרתק שמושך קהלים רחבים. עבודתו של אורי ממשיכה לפרוץ גבולות ולהעניק השראה לאחרים בתעשיית ה-Generative AI, מעודדת חקירה של דרכים חדשניות לשילוב אמנות וטכנולוגיה. גישתו היצירתית והטכנולוגית מציבה אותו בחזית החדשנות בתחום הפרסום והתוכן הדיגיטלי בישראל.