כשאני חושב על אדי גולדנברג, קשה שלא להתרשם מהשילוב המיוחד שאדי מגלם – בין קריאייטיב עוצמתי לבין בינה מלאכותית מתקדמת. אדי לא רק מוביל את השימוש ב-AI בתפקידו ב-NVIDIA, אלא גם מצליח להפוך כל פרויקט ליצירה שיש בה שילוב ייחודי של טכנולוגיה ודמיון. מבחינתי, לראות אדם שלוקח את הרקע שלו מפרסום דיגיטלי וממציא את עצמו מחדש בתחום כזה מתקדם כמו AI זו השראה. הוא לא נרתע מלעזוב את המסלול המסורתי ולצלול עמוק לתוך עולם שעדיין נמצא בהתהוות, תוך שהוא משתמש בטכנולוגיה כדי להרחיב את גבולות היצירתיות.
הפרויקטים שהוא יוצר עם כלי בינה מלאכותית ממחישים את התפיסה שלו לגבי בינה מלאכותית ככלי עזר ליצירתיות אנושית ולא כמחליף שלה. הקליפ הסאטירי על איסמעיל הנייה, לדוגמה, הוא דוגמה מבריקה לכך – הוא הצליח לקחת רעיון קונספטואלי ולהפוך אותו לתוכן מרגש ומעורר מחשבה, הכל בעלות נמוכה ובזמן קצר, מה שהופך את היכולת שלו לאמץ את ה-AI למדהימה במיוחד.
מבחינתי, אדי הוא לא רק מומחה טכנולוגי, אלא גם אמן בלב ובנשמה. הוא סמל לאנשים שמצליחים לשלב בין דמיון וטכנולוגיה, בין הישן לחדש. הניסיון הרב שצבר במשרדי הפרסום המובילים בישראל, כמו סאצ'י ומקאן, נתנו לו את הכלים להבין כיצד לתקשר בצורה אפקטיבית עם קהל וליצור תכנים מרתקים. היום, כשהוא משלב את הידע הזה עם טכנולוגיות AI פורצות דרך ב-NVIDIA, הוא מביא פרספקטיבה ייחודית לעולם הדיגיטלי. השילוב הזה בין המסורת היצירתית מהעולם הישן לבין הכלים החדשניים של הבינה המלאכותית הופך את אדי לכוח מרכזי שמוביל את השינוי.